Szanowni Czytelnicy „Gastronoma Wybrzeża”,
mimo tak trudnych i niesprzyjających naszej branży czasów, mimo ciężkiego okresu pracy zdalnej większości firm, spowolnienia działania urzędów i innych instytucji życia publicznego, mimo zahamowania zwyczajnej codzienności nie rezygnujemy z misji dzielenia się z Państwem tym, co w naszej dziedzinie wartościowe i potrzebne- informacją i zachętą do kontynuowania działalności hotelarsko- gastronomicznej. Służymy Państwu nie tylko życzliwą obecnością i miejscem w naszej gazecie, dostępną dla wszystkich reklamą, ale i pomysłami, jak w czasie pandemii kreatywnie i z sukcesem rozwijać swoje firmy.
Linia tematyczna naszego magazynu jest poświęcona szeroko rozumianej branży gastronomicznej oraz pokrewnym jej hotelarskiej i turystycznej. Prezentujemy Państwu artykuły tematyczne, nowinki gastronomiczne, przepisy i relacje z eventów, targów, wywiady z ludźmi, którzy odnieśli sukces w branży lub są na drodze do jego osiągnięcia oraz opisy ciekawych miejsc kulinarnych i turystycznych.
Magazyn jest skierowany do koneserów oraz poszukiwaczy dobrej kuchni i wyszukanych potraw spożywanych w interesującym i pięknym otoczeniu. Adresujemy go również do przedsiębiorców, którzy za pośrednictwem „Gastronoma Wybrzeża” mogą zareklamować w nim swoje usługi i produkty oraz zaistnieć w HoReCa sferze B2B. Nasze pismo polecamy także turystom podróżującym po Polsce i odkrywającym nie tylko jej walory krajobrazowe, ale i różnorodne, ciekawe zakątki kulinarne.
Kolportaż magazynu odbywa się bezpośrednio do lokali, hoteli, punktów informacji turystycznej, SPA, na targi, eventy, a także droga pocztową. Każdy numer pisma oprócz druku jest również dostępny on-line. Zachęcamy do jego czytania i współredagowania.